ZUMBA® 

Zumba betekent letterlijk: 'snel bewegen en plezier maken'. Het is een combinatie van fitness- en dansbewegingen op swingende latinmuziek. Salsa, Flamenco, Buikdansen, Reggaeton en Merengue, het komt allemaal voorbij. Het kent geen moeilijke choreografie en is geschikt voor iedereen die van lekker swingen houdt. Doelen zijn vetverbranding en figuurverbetering. Zumba = elke les een feestje!

ZUMBA GOLD® 

Speciale zumbales ontwikkeld voor beginners, actieve ouderen en alle andere deelnemers die speciale aanpassingen (rug- en knieklachten, reuma enz) nodig hebben voor een succesvolle work-out. Ontwikkeld om de basis bewegingen van Zumba te leren zorgt dat dit explosieve programma makkelijk te volgen is en dat iedereen het kan doen ongeacht leeftijd of ervaring.

BODYTRAINING (steps)

Afwisselende workout van conditietraining en spierversterkende oefeningen voor Billen, Benen, Buik. Weinig denken, veel doen! Bij Bodytraining steps gebruiken we een step (opstapbankje) voor de conditie onderdelen.

pole fitness

Sportieve paaldanslessen op verschillende niveaus. Na een goede warming up trainen we technieken en combinaties aan de danspaal. Perfecte training voor een strak en krachtig lichaam met veel uitdaging en plezier. Meer info op pagina pole fitness

TOTAL BODY WORKOUT

Les waarin steps, aerobics en spierversterkende oefeningen gedaan worden. Zeer afwisselend en geschikt voor vetverbranding, conditieverbetering en spierversterking.

REBOUNDING

Les van 45 minuten met fitness trampolines. Een workout voor het hele lichaam. High impact zonder belasting voor gewrichten als knieën, enkels en rug. Doelen zijn conditietraining en vetverbranding. Gun jezelf dat jippie-gevoel!

STRONG by zumba

Strong is het nieuwste programma van Zumba! Een high enery HIIT workout met een mix van cardio- en krachtoefeningen perfect afgestemd op de muziek zoals we dat van Zumba gewend zijn. Geen moeilijke choreografieën of danspasjes, maar lekker knallen op de muziek. Get Strong! 

SHAPE

Een les met 45 minuten enkel spierverstevigende oefeningen voor het hele lichaam; billen, benen, buik, rug  en armen. We maken gebruik van verschillende materialen en werken op muziek zodat de training een feestje wordt.